JUN
07
Top 5 alimente pentru o vară liniștită

Top-5-alimente-pentru-o-vară-liniștită
Probabil ca ați așteptat sezonul cald pe întreaga durată a anunlui. Soare, vreme frumoasă și multe plimbări în aer liber. Pe lângă toate lucrurile frumoase pe care vara ni le aduce, trebuie să avem mare grijă la alimentație.

Așa cum spuneam înt-un articol anterior, vara hidratarea este pe primul loc. Trebuie să ținem cont însă că putem să luăm cantitatea de lichide necesară și din alimentele pe care le consumăm. Fructele și legumele de sezon ne permit acest lucru. Avem la dispoziție o gamă variată de alimente benefice și foarte gustoase.

Am pregătit o listă cu fructele și legumele care nu trebuie să lipsească din alimentația noastră pe timpul verii.

1. Pepenele verde – acest fruct are un conținut ridicat de apă și astfel că îl puteți consuma cu încredere pentru că ajută la o hidratare corectă a organismului. De asemenea, oferă senzația de sațietate și în felul acesta puteți face față mai ușor provocărilor din domeniul culinar.

2. Merele și perele – aceste fructe, pe lângă cantitatea ridicată de apă pe care o au, sunt și foarte bogate în fibre. Asigurați-vă că nu curățați fructele de coajă pentru ca acestea să vă aducă maximum de beneficii nutriționale.

3. Nectarinele, piersicile și caisele – Proaspete sau uscate, nectarinele sunt o sursă importantă de fibre. De asemenea, nectarinele și caisele sunt bogate în vitamina A și betacaroten, în timp ce piersicile au un conținut ridicat de vitamina C. Aceste fructe sunt importante pentru dieta pe timpul verii, deoarece aduc beneficii nutritive importante.

4. Dovlecelul – este foarte important pentru alimentația pe durata verii deoarece conține o cantitate ridicată de apă și de fibre.

5. Lime sau lămâile verzi – Uitați de portocale pe durata verii. Lime-urile oferă aproximativ 25 – 30% din doza recomandată de vitamina C pe zi.

Lista poate continua. Nu trebuie să lipsească din alimentația pe timp de vară nici cireșele, castraveții, roșiile sau pepenele galben. În funcție de preferințe, sezonul cald ne oferă o mulțime de fructe și alimente cu un conținut ridicat de nutrienți și care totodată, ne ajută să avem un organism hidratat.

Bucurați-vă de acest sezon frumos însă aveți mare grijă la alimentație pentru că aceasta contribuie la o stare de bine generală.